Een klein steuntje in de rug!

Ik word vriend van Stichting Noortje

Er zijn diverse mogelijkheden waarmee u de stichting kunt ondersteunen. Met uw gift draagt u bij aan de  ‘Activiteiten’ die de stichting onderneemt. Iedere bijdrage wordt voor 100% besteed.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op. Stichting Noortje dankt u bij voorbaat voor uw donatie.

Welke mogelijkheden zijn er om Stichting Noortje financieel te ondersteunen:

* U krijgt een rekening van Stichting Noortje. Gelieve geen geld over te maken zonder rekening.

Als vriend van Stichting Noortje ontvang ik het boek ‘7 continenten - 18 marathons’ gratis.

Over Stichting Noortje

Stichting Noortje zet zich in voor kinderen met een ziekte of handicap en streeft ernaar om deze kinderen afleiding en plezier te geven door middel van het organiseren van diverse kleinschalige regionale projecten.

Meer informatie

Meer informatie over de activiteiten van Stichting Noortje? Mail ons en wij nemen contact met u op. info@stichtingnoortje.nl