Bestel het boek rechtstreeks bij Remon en de volledige opbrengst gaat naar de stichting.

Kijk hier voor een impressie.

Over Stichting Noortje

Stichting Noortje zet zich in voor kinderen met een ziekte of handicap en streeft ernaar om deze kinderen afleiding en plezier te geven door middel van het organiseren van diverse kleinschalige regionale projecten.

De stichting is een initiatief van Remon en Manoek van Goolen. Remon ondersteunt de stichting door o.a. het geven van lezingen over zijn leven als ondernemer en avonturier. Hij heeft inmiddels op alle 7 continenten 18 marathons volbracht en diverse grote beklimmingen van de ‘7 summits’ gedaan. Naar aanleiding van deze inspanningen heeft hij een boek uitgegeven onder de titel ‘7 continenten – 18 marathons’ waar al zijn activiteiten zijn beschreven. Indien u het boek rechtstreeks bestelt dan komt de opbrengst van het boek volledig ten goede aan de stichting.

Ook verenigingen, bedrijven en andere initiatieven zijn van harte welkom om de stichting te ondersteunen. Neem voor meer informatie contact op met: info@stichtingnoortje.nl.

Wilt u het boek bestellen, een lezing aanvragen of meer weten over Remon van Goolen kijk dan op www.remon-7continenten.nl.

Vriend worden van Stichting Noortje?

Ga dan naar ‘Ik word vriend’.

Contactgegevens:
Dorpsweg 28-i
4221 LE Hoogblokland
e-mail: info@stichtingnoortje.nl

Rabobank IBAN NL 52 RABO 0170 2640 92

Over Stichting Noortje

Meer informatie

Meer informatie over de activiteiten van Stichting Noortje? Mail ons en wij nemen contact met u op. info@stichtingnoortje.nl