Stichting Noortje ontvangt een mooi bedrag van Cbs de Wegwijzer uit Hoogblokland  en schenkt daarmee troostberen aan de ambulancedienst Zuid-Holland-Zuid.

Tijdens de bazar van Cbs de Wegwijzer afgelopen Maart is er een mooi geldbedrag van € 2015,- opgehaald! Dit gehele bedrag is geschonken aan Stichting Noortje. Wij danken iedereen hier hartelijk voor!

Een “troostbeer”is een knuffelbeer die aan de kinderen wordt gegeven als zij met de ambulance worden vervoerd. Deze helpt hun in het verwerken van een gebeurtenis, geven troost of wordt gebruikt om een bepaalde medische handeling voor te doen.

Tijdens de cheque-overhandiging waren er 2 ambulances aanwezig voor het fotomoment. Dit was natuurlijk een hele happening en wat gaaf is het dan als de sirenes ook nog even aangaan. Wij danken de heren van de ambulancepost Meerkerk voor hun medewerking en natuurlijk heel veel dank aan Cbs de Wegwijzer!